קרסול שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא.בהליכה רגילה הרגשתי פתאום כאב חד בקרסול וכאילו נקרע משהו בתוך הקרסול . באולטרסאונט קרסול שמאל התקבל גידat אין לראותסימני קרע או קורליזציה נוזלית.גיד tp תקין עם נוזל במעטפת.ליגמנטום deltoid מעובה עד 0.4.מרקם היפואקואי עם נוזל סביב הרצועה אין לשלול נזקa לרצועה.גיד atfl הודגמה תפיחות רקמה רכה עם נוזל תוך פרקי הרצועה שמורה /באספקט ליטרלי הרקמה רכההודגמה בצקתית.סביב הקרסול הודגם נוזל. מפרק הודגם נוזל.. הקרסול נפוח וכואב כמו סכינים בפנים גם כשאני יושבת.1סליחה על ההדפסה הלא מסודרת ובבקשה קצת הסבר על מצב הרגל.תודה רבקה
שלום רבקה, קרוב לוודאי מדובר על כאב דלקתי חד. הטיפול הוא אנטידלקתי, קומפרסים קרים, ו הרמת רגל וחבישה אלסטית. ליותר מכך תצטרכי להגיע לבדיקה וצילומים בברכה