פענוח תוצאות us קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור. 6 חודשים אחרי ניתוח בוסטרום עשיתי אולטראסאונד והנה התוצאות: ליגמנטום ATFL-מעובה עם מעט נוזל סביבו,הרקמה הרכה באספקט לטרלי מעט בצקתית, מבנה גרמי של המפרק בלתי סדיר. ויש לי כמה שאלות: האם בדיקת אולטרה סאונד נחשבת אמינה? האם זה תקין שלא קיבלתי דיסק של הבדיקה (בשביל להראות למנתח)? הפיזיותרפיסט אמר שיש לי השטחה של כף הרגל ופגיעה בTP באולטראסאונד מצאו את הגיד תקין ,ישלי כאב חד בצד הפנימי של הקרסול באזור העצם בכל דריכה אני מרגיש את הכאב ואחרי פעילות הכאב מתעצם . מה יכולה להיות הבעיה? אשמח להסבר ולהמלצות לטיפול . תודה רבה.
שלום עידו, US היא בדיקה בעייתית מבחינת אמינות, תלוי מי ביצע את ה US שאלות על הניתוח למנתח, זה הכי נכון לעשות. בברכה