הלוקס ולגוס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי,נותחתי לפני חודש ניתוח הלוקס ולגוס בכף רגל ימין עם ברגי טיטניום קבועים. גם אני לא מגיעה למצב של מנח מלא של כף הרגל . הצד של הניתוח -מהבוהן ועד העקב-מוגבהים. ממש באויר. גם הרופא שלי טען שהניתוח הצליח מבחינתו ע"פ הרנטגן,וכן טען שזה נובע מהחשש שלי לדרוך על כף הרגל. אציין שאינני חוששת כלל,ואינני מקבלת את ההסבר שלו. מצטרפת לבקשתך לתשובה מהירה. תודה מראש,מיכל.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל! אני ממליץ לך לחזור לבדיקת אורטופד מנתח. עם זאת אחיר חודש עדיין קיימת בצקת וייתכן שנוי במנח כף הרגל. בברכה