שבר בכף רגל ימין בבסיס MTT5
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אובחן אצלי שבר ברגל ימין בבסיס MTT5 ללא תזוזה. השאלה שלי: 1. האם הצריך לשים גבס או כל סד אחר כדי לעזור לריפוי? או, אפשר גם ללא חבישה. 2. מתי אוכל לחזור לפעילות תקינה של עשייה יום יומית? 3. אני עוסקת בספורט - הליכה וריצה בכל יום. מתי אוכל לחזור לפעילות זו? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אסתר! הכל תלוי בסוג השבר. לפעמים ניתן להסתפק רק בחבישה אלסטית וישנם שברים שדורשים קיבוע בגבס. בד"כ לוקח כ 6 שבועות עד לחזרה לדריכה מלאה והתחלת חזרה לפעילות סדירה בברכה