כאבים בכיפוף כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, א י בת 63, עברתי לפני 4 חדשים ניתוח לתיקון שבר ב-tibial plateu עם הכנסת פלטינה וברגים. כרגע אני במצב שיקום ההליכה, דריכה מלאה כבר חודש ימים, נתמכת עם ברכישת מיוחדת. שאלתי-בהליכה יש לי כאבים עזים בכיפוף הכך הרגל, בעיקר באזור העקב ומעט מעליו! זה. אד מקשה עלי את שיקום ההליכה. האם זב יכול לנבוע מהשבר בברך והטראומה שהרגל עברה? מה עלי לעשות להקל (או להעלים) את הכאב? תודה
שלום טובה! ייתכן ובעקבות אי דריכה על הרגל לתקופה ממושכת התרחש המצב של קיצור גיד אקילס. יש מקום להמשך הבירור וטיפול אורטופד כף רגל וקרסול לרבות ביצוע בדיקות דימות מתאימות. בברכה