2 שאלות קצרות בבקשה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביצוע mri כף רגל קרסול 2 שאלות. 1. כמה עולה לי כחבר בקופת חולים כללית כאשר קיבלתי הפנייה לבצע תבדיקה הזאת ויחד עם זה אני צריך טופס 17?{או אולי לא צריך אני לא מבין בזה} אני לא יודע.. ועם אז מקבל אותו גם כמה יעלה בבית חולים הצילום הזה? 2. האם זה קרינה mri או כמו אולטרסאונד לא קרינה?
שלום חיים! במידה ואתה מקבל מקופ"ח ט.17 לביצוע בדיקת MRI - אתה לא צריך לשלם יותר כלום למעט אולי אגרה רגילה ( 24 או 30 ש"ח ). ובתשוה לשאלה השנייה - בדיקת MRI לא כרוכה בחשיפה לקרינה מייננת. בברכה