פגיעה בברך
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נפלתי וקיבלתי מכה חזקה מאד בברך . לאחר יומיים הרגשתי כאבים בצלעות וביד ימין אבל לא התלוננתי במיון כי מה שהיה חשוב לי זה שאוכל ללכת. במיון נעשה לי צילום לא ראו שברים בברך אבל אני מרגישה כאב חד כמו מסמר בתוך הברך לא יכולה לדרוך וליישר . קשה לי לתפקד כך. בעבר היתה לי ת.ד. נפגעתי באזור אחר ובצילום בחדר מיון לא נראה שברים . פניתי לרופא פרטי שהסביר לי ששברים קטנים לא ניתן לראות בצילום והיפנה אותי למיפוי עצמות שם נתגלו שני שברים. האם עליי לדרוש מרופא משפחה להפנות אותי למיפוי עצמות, או ששוב עליי לפנות לרופא פרטי כדי לקבל הפנייה.
שלום אירית! אני ממליץ לך קודם כל לפנות לאורטופד מומחה בבעיות ברכיים. ייתכן ויש מקום בבדיקות דימות נוספות לאו דווקא מיפוי עצמות בברכה