כאבים באצבע כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מצ"ב לינק לצילום כף רגל שעברתי עקב חבלה ,נפיחות וכאבים עזים. היות והתור לרופא נקבע לעוד כשלושה שבועות ומידע על פיענוח הצילום לא הועבר לרופא דרך המחשב אני מבקשת לדעת אם החיתוך בעצם בצד ימין של אצבע כף הרגל הוא שבר ומה עליי לעשות?! בתודה רבה מראש. http://picasaweb.google.com/105920037924219661845/UntitledAlbum#slideshow/5484404945427077442
שלום אביבה! לצערי הרב אינני יכול לעשות אבחנה ע"ס צלום באינטרנט. אם את שייכת לקופ"ח מכבי את יכולה לקבוע אליי תור דרך הקופה באופן דחוף ( זה כמה ימי המתנה בלבד ) ואני אשמח לעזור לך. בברכה
דר' גורביץ שלום, בפורום אחר הגיבו ואישרו כי קיים שבר. תודה בכל אופן.