שיקום לאחר ניתוח בעקבות שבר טרימאולרי בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כמעט שישה שבועות לאחר הניתוח,עדיין לא דורך על הרגל,יש לי כמה שאלות לגבי השיקום: 1.האם ניתן להתחיל הידרוטרפיה או לחכות לדריכה? 2.מה עדיף להתחיל פיזיוטרפיה או הידרוטרפיהאו אפשר במקביל? 3.מרגע הדריכה האם נעזרים עדיין בקביים?כמה זמן בדרך כלל לוקח שיקום עד להליכה ללא עזרה? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איכל! ברקע שמותר מבחינת המנתח להתחיל בדריכה בד"כ לוקח שבועות מספר עד להגעה למצב בו ניתן כבר לוותר על הקביים. ניתן להתחיל פיזיותרפיה והידרותרפיה במקביל ועוק טרם התחילת הדריכה. בכל מקרה צריך לקבל אישור המנתח. בברכת החלמה מהירה ומלאה