הלוקס ולגוס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה המטרה של הניתוח? אם לא מנתחים, יש סיכוי שהכאבים יחלפו ? או שעדיף לנתח כמה שיותר מהר? מה הסיכונים?- אם עושים את הניתוח ואם לא עושים אותו? וכמה זמן בממןצע ההחלמה לאחר מכן? אודה לכם מאוד!! על תשובה . (פשוט אני מתלבטת אם לעשות הניתוח ואם באופן פרטי כי הרופא שפניתי אליו לא היה סבלני ולא מוכן לענות על השאלות)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלה! אם אורטופד כף רגל וקרסול שפנית אליו באופףן פרטי לא היה בעיניך סבלני מספיק ולא נתן תשובות לשאלותיך - המלצתי היא לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול אחר. כל מקרה הוא פרטני ולא ניתן לתת תשובה כללית במיוחד על דפי הפורום. בברכה