דורבן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי דורבן ברגל שמאל טופלתי באטופן 600 ל10 ימים ובהמלצה ללכת בנעלי קרוקס, לבצע מתיחות ובעיקר להיות סבלנית ואם ארצה אקבל זריקה, הכאב לא עובר קצות העקב שורפות לי מכאב, זריקה שקיבלתי לפני יותר מ20 שנה ברגל ימין היתה חוויה טרואומתית עבורי ולא מוכנה לחזור עליה.. היש פתרונות נוספים או הקלה בכאב בדרך רפואית, תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אתי! הפטרון הוא קבלת זריקה, שימוש קבוע במדרסים מותאמים עם העברת העומס לכוון חלק קדמי של כף הרגל ופיזיותרפיה אינטנסיבית. כמובן שאת צריכה להמשיך מעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה