נוירומה ע"ש מורטון
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלתי היא: האם התופעה יכולה לחלוף מאליה -התופעה התחילה אצלי ממש עכשו, זה ממש התחלתי,אבל מפריעה לי כי אני עושה ספורט והליכות (טיולים רגליים) ולא רוצה לחיות עם משהו שפוגע באיכות חיי.
שלום רלי! אני מבין שכבר אובחנת כסובלת מ Morton's neuroma במידה את מסוגלת להמשיך אורך חיים רגיל, בהחלט ניתן להמתין עם הטיפולים. בכל מקרה ניתן בשלב ראשון להסתפק בטיפולים שמרניים ( כולל הזרקות מקומיות ), רק חלק מהסובלים מ Morton's neuroma מגיעים בסוף לניתוח. בברכה