תגובה פריאוסטלית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה כ 4 שבועות, אני עם כאבי תופת ונפיחות בכף רגל שמאל, ובמיוחד ליד האצבע קמיצה.לקחתי אטופן 600 כשבועיים ללא עזרה. הייתי שבוע עם רגל מורמת. כאשר אני בשכיבה, זה פחות או יותר בסדר, בזמן עמידה או הליכה, הכאב עצום.עשית צילום היום והתוצאה היא: שינויים ניווניים ב MTPJ ה1 ובפלנגה הפרוקסימלית של אצבע 3 קיים רושם לתגובה פריאוסטלית לאחר שבר. אודה על עזרתכם בהסבר התשובה, ומה עלי לעשות?? בברכת יום שקט, דורית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דורית, נשמע שהיה לך שבר, לפי הצילום, וזה לוקח 4-6 שב' להחלמה. מעבר לזה כדאי שתגיעי לבדיקת מומחה כף רגל באיזור מגורייך, קשה לאבחן מבלי לבדוק. בברכה