לאחר שבר ב talus עם תזוזה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כחודשיים נפלתי בדרכי לבסיס ועקב כך שברתי את הקרסול Talus עם תזוזה החליטו לקבע את העצם עם שני ברגים וכיום אני מחכה לביקורת של הרופא המנתח והוא יגיד לי עם אני יכול לדרוך על הרגל או לא עכשיו הקרסול שלי עקומה יש עקימות של כף הרגל לכיוון החיצוני וזה ממש מלחיץ אותי ורציתי לדעת אם זה עובר לאחר זמן מה ובעקבות מה זה? תודה מראש.
שלום עידו! צריך לראות את הצלומים ואת הקרסול שלך, כעקרון 8 שבועות לאחר הניתוח - זה הזמן להתחיל דריכה. בכל מקרה גש לאורטופד מנתח שלך להמשך המעקב וההמלצות. בברכת החלמה מלאה