היבחון מה זה אומר?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
" 3 קרסול ימין 3 כיוונים שבר עם תזוזה בשליש התחתון של פיבולה ובפטישון אחורי של טיביה" ביום א יש בדיקה בברזיל . השלאות שלי: כמה זמן הניתוח? זמן החלמה בתעליך? כמה זמן נישארים בבי חולים ? אחרי כמה זמן אפשר לחזור ללכת ? תודה!! מדובר על חייל בן 19
שלום רב! תהליך החלמה ראשונית לוקח כ 6 שבועות ( ללא דריכה על הרגל ) ובהמשך טיפול פיזיותרפי. בד"כ לאחר הניתוח יש אשפוז בן ימים בודדים בבית חולים. בברכת החלמה מהירה ומלאה