טיסה לאחר שברי תלישה בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עברתי תאונת אופנוע וכתוצאה מכך יש לי שני שברי תלישה בקרסול (ברצה התחתון של הפטישון המדיאלי, ובקצה קדמי נטרלי של עצם הקובואיד) בעוד כשבועיים יש לי טיסה לארה"ב,האם זה בסדר שאני אטוס טיסה ארוכה? זה ישפיע על מצב הרגל וזמן ההחלמה? וכן, כמה זמן החלמה צפוי? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שי! השבר עצמו אינ ו מעלה את הסיכון לפקקת ורידים ותסחיף ריאתי. מה שמעלה את הסיכון הוא קיבוע בגבס. בכל מקרה כדי לקבל טיפול מונע עם CLEXAN טרם הטיסה. גש לרופא מטפל או אורטופד שלך ותקבל יעוץ מלא וטיפול כפי הנדרש. בברכה