שטף דם אחרי ריצה ארוכה (38 ק"מ)
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם. היום בבוקר רצתי את הריצה המסכמת לקראת מרתון טבריה (עוד שבועיים), ריצה של 38 ק"מ. כאשר חזרתי הביתה והורדתי את הגרב גיליתי שטף דם עצבני על הרגל (באורך של בערך 5 ס"מ). עד היום הייתי רץ עד 32 ק"מ והיו לי כל מיני שלפוחיות ברגלים אבל לא משהו רציני. צריך לציין שיש לי קריסה של כף הרגל והנעל שלי מותאמת לקריסה ( Dynamic Nike LunarGlide ). הגרביים שלי הם גרביים יחסית פשוטת (מהאלה שקונים 3 זוגות ב 50 ש"ח) כרגע חבשתי את הרגל עם משחת פולידין. האם יש טיפול יעיל יותר שיאפשר לי להגיע לטבריה ללא הבעיה?, והאם יש דרך למנוע שטפי דם כאלה בעתיד? תודה
שלום יוני! קודם כל תן לרגליים שלך מנוחה. אני לא הייתי ממליץ לך לרוץ מרתון עם פצעים פתוחים / דימום ברגל. בכל מקרה שווה להגיע לבדיקת אורטופד טרם חזרתך לפעילות מאומצת. בברכה