ניתוח דורבן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר המלצתם לי לפני כחודשיים לעשות ניתוח דורבן אצלכם בשיטה פולשנית זעירה . הייתי אצל מנהל מחלקה אורטפודית בייעוץ על הדורבן הוא טען בפני שאף בשיטה זו עלולים להיות סיבוכים של זיהומים ופגיעה בעצבי כף הרגל. אני מזכיר לכן שאני סובל כבר 6 חודשים מהדורבן. האם קביעתו של פרופסור זה אכן נכונה האם עלולים להיות סיבוכים מהניתוח אצלכם ? האם הניתוח הזה מבוצע רק אצלכם ? עד היום טופלתי במדרסים פיזיוטרפייה וזריקה אחת לעקב תודה
שלום אבי! סיכוי לסיבוכים בניתוח זעיר פולשני שאנו מבצעים הוא קטן ביותר, עד היום ( בלי עין הרע ) לא נתקלנו ולו בסיבוך אחד! עם זאת צריך להבין שאין ניתוח שהוא נטול סיכונים בצורה מוחלטת. בברכה