אצבע עולה על אצבע
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן 15, ילד גבוהה _1.86) סובל מכך שאצבע עולה אחת על השניה.ז"א הבוהן דוחפת פנימה ומעלה את האצבע (השניה) . שאלתי האם ניתן לטפל בטיפול מונע כך שלא תהייה החמרה. בבדיקה אצל מומחה כף רגל הוא אמר שבגיל 18 יצטרך ניתוח. אנו רוצים להמנע מנתוח. יש לציין שזה לא כואב לו. השאלה אם בהמשך זה יפריע לו בצבא וכד'. תודה וחנוכה שמח!
שלום מוריה! במידה ואין הפרעה להליכה או נעילת נעל תקנית - אין צורך בהתערבות וניתן להסתפק בהורדת פרופיל מינימלית. במידה ובנך סובל מהגבלה תפקודית - יש מקום להתערבות ניתוחית בברכה