גוש בקסול שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני יודעת ללא בדיקה רופאית לממצא לא ניתן כ"כ לומר מה לעשות.אך חשוב לי לדעת לקווים כללים. אני סובלת מ NF 1 בת 27 וחיה המון שנים עם גוש בקסול, מצאתי בדיקה משנת 2006 אולטרסונד. של הממצא. אני לפעמים חשה אותו בקסול , לפעמים הוא לוחץ מעט ומציק, אך לא מפריע לי לתנעות הרגל או הליכה וריצה וכד' האם הוא גוש רגיל לערכתך? האם הוא גוש של NF ? "טיבאליס אחורי- באזור הפישון מעל הגיד רוכב גוש היפואקוי בגודל: 1.2כפול (כוכבית) 3.3 ס"מ גבולתיו סדירים ללא זרימה בתוכו. אשמח לדעת מידע על הפיענוח...
שלום טלי! לפי כל המאפיינים נראה שמדובר בגוש שפיר, ייתכן - נוירופיברומה. לצורך המשך הטיפול יש לגשת לאורטופד כף רגל וקרסול. שנה טובה!