פענוח MRI קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בתי בת ה- 17 נדרסה לפני כשנה וחצי וכתוצאה מכך נגרם שבר עם תזוזה בבסיס מסרק 5, עברה ניתוח לשחזור וקיבוע פנימי בעזרת בורג. לפני כחצי שנה הסירו את הבורג בניתוח בגלל כאבים ואי נוחות באזור ראש הבורג. כיום היא סובלת עדיין מכאבים וכמו כן מרגישה (ושומעים היטב) קליקים כאשר הולכת. הרופא שלח אותה לבדיקת MRI בשאלה לקרע/פגיעה בפרונאל רטינקולום עליון. תוצאות MRI: 1. עיוות בקונטור במטהפיזיס פרוקסימלי של מטטרלסלים 3,4 2. בצקת אינטרהמדולרית במטהפיזיס של מטטרסל 4 . 3. במטטרסל 5 נראית תעלה של הבורג בעלת אות גבוה. 4. נראית אנגולציה קלה עם בליטה גרמית לטרלית במטהפיזיס פרוקסימלי. 5. גיד פרוניוס דרוויס דיסטלי ואינסרציה שלו לבסיס מטטרסל 5 נראים שמורים. האם אפשר לפענח לי את הבדיקה והאם הבדיקה ענתה על השאלה שהרופא ביקש. תודה מראש
שלום טל! תוצאות MRI יכולות להצביע על שבר ישן בעצמות מסרק 3,4, על שבר מאמץ אפשרי בעצם מסרק 4, אין לכאורה עדות לפגיעה בגידים פרונאליים. אני ממליץ לך להמשיך מעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכת החלמה מלאה