שבר במסרק 5 ללא תזוזה

דיון מתוך פורום  כף רגל וקרסול

15/06/2026 | 23:58 | מאת: ישי

שבר במסרק 5 ללא תזוזה. הוצגו לי אפשרויות חבישה אלסטית, גרב אלסטית, מגף קצר. בחרתי בגרב אלסטית משיקולי נוחות. הולך כרגיל במגבלות. מתי תתאפשר הליכה נורמטיבית למראה, ואיך ניתן לזרז או לשפר את ההחלמה והאיחוי. האם הבחירה שעשיתי נכונה. תודה.

שלום ישי! הכל תלוי בסוג השבר ועוד גורמים נוספים רבים. כעקרון זמן ההחלה מהשבר הוא סביב 6 שבועות. ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה

מנהלי פורום כף רגל וקרסול