תוצאת בדיקת אולטרסאונד
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב . בעקבות חבלה לפני שבועיים ימים - זיהום ונפיחות בבוהן רגל ימין . טיפול של שבוע ע״י אנטיביוטיקה- אוגמנטין 2 כדורים ביום + משחה לזיהום הובילו להקלה משמעותית בכאבים , אך עדיין נפיחות ורגישות לכאב עם שארית פצע במרכז הבוהן (ללא הפרשות) . היום , שבועיים לאחר המקרה נשלחתי לבדיקת אולטרסאונד ע״י רופא משפחה ולהלן הממצאים : - קרע של הגיד המיישר של הבוהן , וקבלת הפנייה לאורתופד כף רגל . האם ההקלה שאני מרגיש קשורה לטיפול האנטיביוטי או לזיהום שעבר ? מה הפעולות שרופא אורתופד כף רגל ממליץ בדרך כלל במצב כזה להמשך טיפול? המלצה? מנוחה מלאה ? חזרה חלקית לשגרה? - יש לציין שעם נעל בהליכה איטית אני מרגיש כאבים חלשים אך נסבלים
בוקר טוב! הייתי ממליץ להימנע מכל הפעלה מאומצת של הרגל. ייתכן ויהיה מקום לניתוח תפירת הגיד ( תלוי בהיקף הקרע ותמונה קלינית ) ירידה בכאבים ככל הנראה היא בזכות מיגור הזיהום עם טיפול אנטיביוטי מומלץ להגיע לאורטופד כף רגל וקרסול בהקדם האפשרי. בברכה