מורטון'ס נוירומה - כאבים בנהיגה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור, אני בת 35 בריאה בד"כ, אובחנתי עם נוירומה ע"ש מורטון בכף רגל. הרופא המליץ לי על מדרסים ונעלי ספורט של הוקה. בשימוש בהם, הכאבים חלפו לחלוטין בהליכה, אבל עדיין סובלת מאד מכאבים בנהיגה- זו הרגל שלוחצת על הדוושות בנהיגה. האם יש פיתרון נוסף לבעיה?
שלום רב! קודם כל כדאי להשלים בירור הדמייתי לאיבחון מדוייק ( לשקול ביצוע MRI ), במידה ואכן מדובר ב Morton's neuroma - ניתן לשקול ביצוע הזרקה ממוקמת של DepoMedrol על כל פנים צריך להיות במעקב צמוד של אורטופד כף רגל וקרסול בברכה