מורטון נורומה בשתיי כפות הרגליים , כאב חד בהליכה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי מורטון נורומה 4 שנים בשתיי כפות הרגליים , פגיעה בעצב נעל ספורט ומדרס עשו את העבודה , כמובן רק עם נעל ספורט ומדרס ,שום נעל לא יכולה לנעול אם אין מדרס , שלשה חודשים אחרונים כאב בדריכה ברגל אחת כמו דריכה על זכוכית עם זרם חשמל , כאב נוראי , שלחו אותי לבה"ח לכף רגל , הרופא אמר ישר עם יצא בmri מורטון נעשה לך ניתוח , החלפתי אותו ישר , הרופא השני לא נתן לי לדבר ישר אמר ננסה זריקה אחת אבל תקחי בחשבון שיכול לפגוע לך ברקמות והאצבע תתרומם , אחר"כ ניתוח , כמו שהוסבר לי יש סיכון בניתוח , הכאב יכול להיות יותר חזק ההחלמה ארוכה , הבנתי שיש טיפולים כמו גלי רדיו , פיזוטרפיה עם לייזר , מה שבבה"ח שוללים , עם יש כאן מישהו שעבר טיפול שעזר לו לכאב הנוראי הזה אשמח לדעת
שלום איריס! מומלץ לשקול הזרקת סטרואידים ובמידה ואין שיפור - לבצע ניתוח הוצאת נוירומה. כמובן יש להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול בברכה