שבר חושר פעמם שלישית במסרק 5
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אודה להתיעצות - בן כ 50, משחק כדורסל, סובל משבר במסרק 5 , פעם ראשונה שנשבר היתה לפני כשנה- עברתי תהליך של החלמה, הליכה עם קורקינט ומגף גבס. פעם שניה שוב נשבר, עברתי ניתוח קיבוע עם בורג. לאחר שנאמר לי כי ניתן לחזור לפעילות, שוב נפתח השבר, מבקש להתיעץ מה לעשות כעת? מהן האפשרויות העומדות בפני ומה מומלץ, תודה רבה !
שלום מאיה! קרוב לוודאי יש מקום לניתוח קיבוע חוזר ותקופה ארוכה של שיקום תוך הימנעות מפעילות שעלולה לגרום לחבלה נוספת. בברכה