יותר מדי ציסטות באדם אחד...
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד״ר! אני בן 35 ובריא לגמרי. כבר שנים שיש לי ציסטה גנגליון בשורש כף היד ובשתי הידיים: אחת ניתחתי בעבר והשנייה לא. לאחרונה בבדיקה שגרתית בברך התגלתה ציסטה על שם בייקר. להבנתי זה בערך אותו דבר. איך יכול להיות שיש לאדם אחד כל כך הרבה ציסטות מהמפרקים? אני צריך להיבדק? אולי עושה משהו לא בסדר? תודה!
שלום רב! האמת שאין שום קשר בין גנגליון בשורש כף היד וציסטה ע"ש בייקר בברך. ממליץ לך להיות במעקב כירורג כף יד ( עקב גנגליון בפרק כף היד ) ואורטופד ספורט ( עקב ציסטה בייקר בברך ) בברכה