טיפול בדיקור מערבי בדלקת חמורה של גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , בן 63 בריא בדרך כלל (לאחר אוטרסאונד אבחנתי ), לפני למעלה מחודשיים אובחנה דלקת בגייד אכילס + התעבות הגיד . טופל בהתחלה בארקוקסיה , מטופל בפיזיוטרפיה כחודשיים, מתרגל יוםיומית בבית מתיחות של הגיד . במסגרת הטיפול הפיזיוטרפי הוחל לאחרונה בדיקור מערבי (יבש) , עברתי כבר 2 טיפולים כאלו ,הטיפול כואב ולא נעים לי , האם ידוע על אפקטיביות הטיפול הזה ? האם ניתן לוותר עליו ?
שלום שאול! אני ממליץ לך להתיעץ עם הפיזיותרפיסט שלך ולהגיד לו שהטיפול גורם לך לכאב. לדעתי ניתן לגוון את הטיפולים הפיזיותרפיים וקיימות שיטות שונות. עם זאת חשוב לזכור שחלק מהטיפולים היעילים מלווים בכאב ויש צורך להשלים עם התופעה. בברכה