שבר בפטישון שאובחן לאחר 2 חודשים ועדין לא מאוחד לא מטופל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני 3 חודש פענוח רנטגן ראשוני היה ללא ממצא לאחר שבועיים פענוח חדש יש שבר בפטישון . הרופא לא עדכן אותי אני ראיתי במקרה כשפניתי אליו הא שלח אותי לCT וזה היה הפענוח: מצב לאחר שבר תלישה במלאולוס לטרלי, שבר לא מאוחה, עמדה סבירה של קטעים כשחזרתי אליו עם התוצאה אמר שאין מה לעשות עכשין עבר זמן מאז ונתאם תור לעוד תקופה של כחודש ונבדוק שוב. בינתיים אני סובלת אני כואבת מה עושים