טיפול נוגד דלקת בגיד אכילס?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובל כ 20 שנה בגיד אכילס מכאב בהליכה ללא מדרס והליכות ארוכות עם מדרס. אבחנה: Achilles Tendinitis Insertional Lt באולטרא סאונד: גיד אכילס מעובה סימני דלקת באזור אינסרציה וסימני RETROCALCANEAL BURSITIS השאלה: האם יש טעם לנסות טיפול נוגד דלקת כדוגמת תערובת צמחים no.7 (uc-ii and aflapin) או שהדלקת לא פעילה?
שלום רב! ניתן לנסות טיפול בנוגדי דלקת טבעיים , אך יעילותם מאוד מוגבלת במקרה זה. הייתי ממליץ פיזיותרפיה אינטנסיבית , כמובן יש להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה