לבלוציה שומנית ניתנת להסרה בגודל כזה??
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום' רשמתי בעבר ושואלת שאלה נוספת ברשותך: אובחנתי עם מורטון נוירומה 9*5 מ״מ ובנוסף בכרית כף הרגל לובולציה שומנית מתחת לאצבעות 4,5 בגודל 2.6*0.4 סמ. כאבים כרוניים ממורטון ולפי דעתי גם מהגוש שומן הזה. עשיתי זריקה למורטון לפני כשבוע. אין שיפור משמעותי כרגע, זה לוקח זמן? או אולי לא עזר לי? יותר מדאיג אותי כרגע הלובלציה השומנית כי לפעמים ממש כואב לי מתחת לאצבעות 4,5. האם היא אמורה לכאוב? האם אפשר להסיר גודל כזה? תודה
שלום דנה! דווקא ללובולציה שומנית אין שום משמעותית . תמשיכי במעקב וטיפול אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה