שתי קצוות הבהונות רדומות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בת 31 אמא ל3 ילדים. בריאה בדרכ למעלה משנה בשתי בהונות הרגליים בחצי החיצוני של הבוהן מרגישה שיש לי תחושה של רדימות, כמו תחושה עמומה כשנוגעת- התחושה היא רק בחלק החיצוני של הבהונות(זה לא התרחב לחלקים אחרים בתקופת זמן זו) מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי … האם עליי לחשוש ממחלה מסוכנת שקשורה לזה? מה יכולה להיות הסיבה לתחושה זו? מציינת שאני לא תמיד דורכת בצורה תקינה על הרגליים כי יש לי הרבה סדקים כואבים בכף הרגל עקב יובש חמור, וגם באזורים שציינתי יש יובש, אולי זה יכול להיות קשור? לרוב לא הולכת עם נעליים לוחצות… הלכתי לאורתופדית לפני כמה חודשים שלא התרגשה…