שבר בקרסול- שימוש בסקוטר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שבר בקרסול ימין פטיש לטראלי webber b . כבר חודש וקצת עם גבס. עוד שבועיים מסירים. עד לפני יומיים ישבתי בכסא גלגלים, לפהע יומיים התחלתי להתנייד עם סקוטר. שינה לי את הפרספקטיבה ויצאתי מהדכאון שהייתי שרויה בו. הבעיה שהתחילו לי כאבים. במקום השבר ויותר בברך. מה עושים? להפסיק שימוש? לשאול אורתופד? מפחדת שחלילה לא אסתבך. אודה על מענה וחג שמח!
שלום דניאלה! אמח ממליץ לך להתאים את גובה בכרית ב Rolator , ייתכן והכאבים נובעים משימוש לא מותאם במכשיר, צריך גם לראות באין לחץ על הגפה המגובסת. בברכת החלמה מהירה
תודה רבה דוקטור. אין לחץ על הגפה. רק על הברך כי אני נשענת עליה בנסיעה. אני משתמשת בזה למרחקים קצרים בלבד. פוחדת על השבר. כל כך רוצה שזה ייגמר כבר