שבר טרימולארי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שנה וחודשיים עברתי שבר טרימולארי בקרסול. היום עדיין צולע והולך לאט. לא יכול לרוץ ויורד לאט מדרגות. ב ct לפני כמה חודשים..היצרות ניכרת בפרק עם שינויים ניווניים. מה אתה ממליץ לעשות? האם זריקות בקרסול(חומצה הילרונית יש דבר כזה) יעזרו? מתי עושים? אני בן 40 וממש בדיכאון. קבעתי עוד שבוע פגישה עם אורטופד כך רגל. מה היית ממליץ לעשות? להוריד את המתכות והברגים מהרגל? זריקות? משהו?
שלום רב! קודם כל צריך לעבור הערכת אורטופד כף רגל וקרסול. לפי CT כבר ישנם שינויים שחיקתיים במפרק הקרסול, ייתכן ויש מקום להוצאת המתכות, אך זה כבר לא ישפר את השחיקה. בהחלט ניתן לחשוב על הזרקות חמוצה חיאלורונית או PRPF בשלב הראשוני. בברכה