גיד אכילס שיקום לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי קרעתי את הגיד אכילס קרע מלא בספטמבר ועברתי ניתוח. מדצמבר אני בפיזותרפיה, חזרתי ללכת בשעה טובה. רציתי לדעת בתרגילי מתיחות לגיד עד איזה שלב לאחר הניתוח המתיחות משפיעות על המתיחה של הגיד ובאמת יוכלות להחזיר את הגיד לאותו מצב שהיה לפני הניתוח? האם לאחר מספר חודשים כבר זה מאבד מההשפעה שלו ולא משפיע ?
שלום אביב! בד"כ יש להמשיך פיזיותרפיה אינטנסיבית עד להשגת מקסימום תנועה בקרסול. בד"כ אחרי קרע וניתוח שחזור יש הגבלה בהשוואה למצב הקודם. בברכה