הוצאת ברגים מכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשלוש שנים עברתי ניתול ליס פראנק ברגל והושתלו לי שם כמה ברגים. בשנה האחרונה, החלו הברגים לבלוט (כלומר יש שתי בליטות של ברגים ברגל בניתוח). זה לא ממש מפריע לי בחיי היום יום. האים כדאי לקחת את הסכון של ניתוח נוסף להוצאת הברגים או להשאיר כך? האים יש סכון בהשארת הבורג או סכון בניתוח? מה כדאי לעשות?
שלום רונן! כעקרון אם הברגים לא מפריעים לך בתפקוד או נעל - אין צורך להוציאם. כמו כן צרחך לראות את הצלום וןמאפיינים נוספים כדי להחליט. על כל פנים מומלץ לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול לצורך החלטה על המשך טיפול נאות. בברכה