חבלה בעכב ימין תאונה עבודה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נחבלתי בקרסול ימין תאונה עבודה נפלתי מהמשאית גובהה 1.5 יש כאבים בעקב ימין בזמן הליכה ומתי שני יושב וקם שלחו אותי לצילום אך הצילום לא הראה שבר או כל ממצע אחר הרופא שלח אותי גם לסיטי אך גם זה לא אראה שיש בעיה אני כבר חודש בבית עם הכאבים אלו אני עושה פז וטרפיה יש עוד משהו שאני יוכל לעשות לגבי זה תודה על העזרה
שלום רב! צריך להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. בד"כ בדיקת CT יכולה לשלול נזק גרמי ( שבר ) . בברכה