אפקט רפואי של אתופן כשלא לוקחים ברצף
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעקבות דלקת, האורתופד רשם לי כדורים ETODOLAC ER 400MG TAB ל 10 ימים. אחרי 5 ימים שלקחתי, הרגשתי שהכאב נעלם והחלמתי אז הפסקתי את הכדורים אבל זה הכאב חזר אחרי כמה ימים. אני עכשיו חודשיים אחרי שהפסקתי ויש לי התלבטות בין אם לקחת ל 5 ימים שנותרו את הכדורים או לבקש מהאורתופד שוב 10 ימים... ההתלבטות בגלל שהבנתי שאם מפסיקים את הטיפול באמצע אז צריך לחזור על הטיפול כולו שוב (10 כדורים) כי אם זה לא ברצף ויש הפסקה של חודשיים אז זה מאבד את האפקט המרפא של הכדורים. זה נכון?
שלום רב! צריך להב ין מהי הסיבה בגללה ניתן הטיפול. בד"כ אין צורך בהשלמת קורס טיפולי במידה ויש שיפור והעלמות הכאב. על כל פנים יש להתיעץ עם הרופא שנתן לך את הטיפול. בברכה