פציעת ליספרנק בהריון
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אשה בסוף הריון, נפלתי לפני שבועיים ושלשה ימים ואבחנו לי שבר ליספרנק כאשר בצילום רנטגן בדריכה חלק מהמומחים שהתיעצתי לא הצליחו להגיע למסקנה אם נדרש ניתוח, בגלל ההריון אני לא יכולה לעשות CT, עכשיו השאלה אם צילום MRI או אולטרא סאונד יכולים לעזור להגיע להחלטה? ומה הדד לין מהנפילה לעשות ניתוח?
שלום שרית! בהחלט אפשר לשקול ביצוע MRI, במידה ויש צורך בניתוח בד"כ אפשר לעשות אותו תוך שבסועיים מהחבלה. בברכה