פאסיה פלנטרית התייעצות לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , בת 22 שנה אחרי ניתוח שיחזור שתי רצועות שאחת מהן רצועת ספרינג בקרסול. בעקבות הניתוח שלאחריו היה זמן ממושך עם המגף נוצרה לי פאסיה פלנטרית. אני ממש סובלת מכאבים מתחת לקשת כף הרגל ובשריר השוק , זה מאוד מקשה לי על ההליכה ובמנוחה הכאבים מורגשים יותר. האם יש משהו שיעזור לשפר את הכאבים עד לביקורת אצל המנתח? האם אצטרך mri חוזר בעקבות הדלקת?
שלום אלי! במידה ופיתחת דלקת בפשסיה פלנטארית אתה תזדקק בלשב ראשון פיזיותרפיה אינטנסיבית למתיחת הפשסיה.על כל פנים יש קום דל להתיעץ עם אורטופד כף רגל וקרסול לקביעת אבחנה ובנית תכנית הטיפול. בברכה