שבר באצבע בכף הרגל באצבע ה 4
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שברתי את האצבע לפני שבועיים שמו לי קיבוע בהתחלה על 3 אצבעות ולפני יומים החליפו לי ושמו לי קיבוע על 2 אצבעות שאני הולכת אני מרגישה כאבים באצבע שיש בה שבר יש מצב שהקיבוע בהתחלה השפיע על האצבע ? יש לי כמה שאלות 1) איזה נעל אפשר לנעול כדאי שלא יהיה כאבים ? 2) האם יש סיכוי שיש לי עקצוצים במקום השבר ? 3) כמה זמן בערך זמן ההחלמה ?
שלום הודיה! ניתן להשתמש בנעל מיוחדת שנקראת נעל DARCO עם הגבהה קדמית. בעקבות השבר ייתכן ותרגישי מיחושים שונים סביב הבוהן השבורה. זמן ההחלמה הוא בין שבועיים לחודש. בברכה