פענוח אולטרה סאונד קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כ-4 שנים נפלתי ועברתי ניתוח לקיבוע שבר בקרסול ימין שמו פלטינה וברגים. מאז יש נפיחות ובצקת קלה. ללא כאבים. אשמח לדעת מה הטיפול המתאים בעקבות תוצאת אולטרה סאונד. גיד T.Aתקין ללא קרע או בצקת סביבו. גיד T.P הודגמו הסתיידויות באורך 0.5 ס"מ. גידים פרונאלים הודגם טנוסנוביטוס. ליגמנטןם ATEL הודגמה רצועה בלתי אחידה ללא עדות קרע. בתודה מראש ליבי
שלום ליבי! אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול לצורך המשך בירור וטיפול, לפי אולטרסאונד קיימים ממצאים שמחשידים לתהליך דקלתי בגידים בקרסול. בברכה
תודה רבה על התשובה המהירה