תהליך ברקמה רכה חיצונית למפרק pip אצבע 4
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, סובלת מכאבים והתנפחות אצבע בכף רגל, לאחר ביקור אצל אורתופד נאמר לי לעשות mri לפני ניתוח. להלן ממצאים : תהליך ברקמה רכה חיצונית למפרק pip אצבע 4 , שינויים אינפלמטוריים סביב התהליך . יכול לייצג אזור של הסתיידות / התגרמות. יכול לייצג גוף זר. יש מבנה סינגל נמוך. ממדים 8*8*2 מ"מ , סביב המבנה יש הסננה ברקמה הרכה. אזור הסננה עובר האדרה בגדוליניום . הבמנה עצמו אינו עובר האדרה. אשמח לדעת מה הממצאים אומרים ואם אכן צריך ניתוח ? תודה רבה רבה
שלום לימור! כדאי לשקול הוצאת הגוש. כמובן שיש להתיעץ עם אורטופד כף רגל וקרסול ולקחת בחשון את כל הנתונים. בברכה