כאבים ונפיחות בקרסול ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. קשה לי ללכת בגלל כאבים ונפיחות בקרסול.אני סקרן לדעת מדוע שאני הולך בכל זאת אז אחרי עשר דקות בערך ההליכה הרבה יותר קלה.נדמה,לדעתי,שהגוף מתחמם וזה מקל מאוד.צדקתי? חימום הגוף והגם תורמים לכך? תודה רבה.
שלום ניר! אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול לבדיקה. חשוב להבין למה יש לך נפיחות וכאבים בקרסול. בברכה
ודאי שעשיתי זאת וקיבלתי כדור.יש אבחנה. אבל רציתי לדעת למה כואב ובזמן ההליכה משתפרת מאוד ההליכה והכאב יורד.