שבר מסרק 5- רגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר אור, יש לי שבר במסרק חמש , חודשיים ךלא איחוי . לאחר חודש וחצי עם גבס הרופא המליץ על סד גבס קצר - על אף שהשבר לא התאחה במהלך היום הרגל מתנפחת מאוד , משנה את צבעה וכואבת נורא. הרופא שלח לסיטי שתוצאתו הייתה שבר עם תזוזה קלה של הפרמנטים , ללא קאלוס , מודגמת תפיחת רקמות סביב השבר. וזה ממש כואב - מה עושים הלאה ?.
שלום ליאת! ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויש מקום לביצוע ניתוח קיבוע השבר. בברכה