דלקת בכף הרגל וטיפול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, סובלת מכאבים ברשת ועקב כך ברגל כבר חודשיים. הייתי אצל אורתופד שאבחן דלקת של קשת בכף הרגל ונתן לי ארקוקסיה. במרשם רשום ארקוקסיה ל-28 ימים (אבל אני מניחה שזה כנראה לא באמת המינון, אלא שזאת כמות הטבליות בחבילה). אני לא יודעת מה משך הטיפול שאמורה לקבל. התייעצתי עם רוקח שאמר שארקוקסיה אפשר לקחת בין שבוע לשבועיים. אתמול מלאו שבועיים לטיפול וההקלה כמעט חסרת משמעות. יש הקלה קלה מאוד, בערך של 20% אבל זה בטל בשישים לנוכח הכאב. במרפאת האורתופד אין מענה טלפוני ואין תור בחודש וחצי הקרוב. אשמח לכמה שאלות: 1. כמה ימים אני אמורה להמשיך את הטיפול? יכול להיות שהייתי צריכה לקחת את הארקוקסיה למשך 28 ימים? 2. האם יכול להיות שהטיפול לא עזר כי קיבלתי תחליף ולא את התרופה המקורית? 3. מה ניתן לעשות עד התור שלי בשביל להקל על הכאב ומה אפשר לעשות בהמשך בהנחה שהטיפול לא עזר? 4. האם מותר לי לחזור להתאמן באירובי? הכאב מתעצם ככל שהולכת יותר תודה רבה