שבר טרימולארי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עקב שבר פריקה טרימולארי לפני 10 חודשים עברתי ניתוח בו בוצעו 2 חתכים בצד הקרסול ומאחוריו והוכנסו 3 פלטות ומסמרים/ברגים. היום לאחר 10 חודשים עדיין בפזיוטראפיה והידרוטראפיה. אני הולך לאט לאט ועדיין צולע. מתקשה לרדת מדרגות ולא יכול לרוץ. עברתי בדיקת ct לפני חודשיים ואלו התוצאות: איחוי גרמי מלא. סימני אוסטאופניה בעצמות. אין סימן להרס גרמי או תגובה פריוסטאלית. היצרות של מרווח פירקי טביו- טלרי. אין עדות לעודף נוזל תוך פרקי. אין עדות לגושים פתולוגיים ברקמות רקות. היום הייתי בבקורת אצל הרופא שניתח אותי והוא רשם: היצרות ניכרת ליטראלית עם שינויים נווניים מה אומרים התוצאות? האם באמת אצטרך בעתיד ניתוח להחלפת מפרק? קיבוע מפרק? מה מציע לעשות?
שלום לביא! לפי הנתונים קיים חשד להתפתחות שחיקת המפרק ( מפרק הקרסול ) בעקבות החבלה. במידה ותמשיך לסבול מכאבים והגבלה תפקודית - ייתכן ותזדקק להתערבות ניתוחית נוספת לקיבוע המפרק או החלפת מפרק הקרסול. חשוב מאוד להמשיך במעקב מסודר של אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה