בעיה נאורולוגית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי רוז לאחרונה חשתי חולה ברגל ימין והתקשתי ללכת אושפזתי בבית חולים לבדיקות שללו אירוע מוחי ואמרו לי שאני סובלת drop foot הומלץ לעשות פיזטורפיה שאלתי היא מה פירוש המילה והאים בטיפולים המצב יסתדר והאים זו מחלת ניוון שררים ברצוני לציין שאני בת 55 והיתי בריאה וכרגע קשה לי לתפקד ואף אחד לא מסביר לי מה הבעיה וההשלכות תודה
לרוז שלום רב! התופעה שנקראת DROP FOOT יכולה לנבוע ממספר רב של סיבות רפואיות והיא מתבטאת בחוסר יכולת ליישר קרסול ובד"כ גם ליישר את הבוהן הגדולה. בעת הליכה קיימת הפרעה תפקודית ניכרת. חומרת התופעה יכולה לנוע מחוסר יכולת יישור מוחלט - COMPLETE DROP FOOT ועד לחולשה קלה. חשבו מאוד!! לבצע בירור מעמיק לצורך איבחון הסיבה לתופעה וקבלת טיפול מיטבי.הסיבות הנפוצות ל DROP FOOT הן מדיסק פרוץ בעמוד השדרה או פגיעה ישירה בעצבים בשוק, אך שוב חיוני להגיע לאבחון מדוייק ע"י אורטופד מומחה בברכת רפואה שלמה