שימוש במגף הליכה לאחר ניתוח גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח בגיד אכילס לאחר שבועיים הורידו לי את הגבס נאמר לי ללכת עם מגף עם הגבהות ולהוריד בהדרגה כל שבועיים. אני בקושי יכול לדרוך איתו אני גורר את הרגל אני כרגע יושב ומידי פעם מנסה טיפה ללכת מה השיטת טיפול הנכונה ? וכמה לנסות ללכת אציין שאני מתקשה לצאת מהבית גר לבד בבית לא הכי נגיש
שלום אביב! אתה ככל הנראה זקוק להדרכת פיזיותרפיסט ( תבדוק גם אפשרות של פיזיותרפיה בבית - אז פיזיותרפיסט יגיע אליך הביתה וידריך אותך ) בברכת שנה טובה