ניתוח גיד אכילס זריקת קלקסן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בוצע ניתוח לתיקון קרע מלא בגיד אכילס לפני שבועיים וחצי,לאחר שבועיים וחצי התחלתי להשתמש במגף הליכה לאחר ביקורת והמלצה של הרופא, האם צריך להמשיך את הזריקה עד הליכה מלאה או להפסיק ברגע שמשתמשים במגף?
שלום אבי! כל עוד הרגל מקובעת - יש מקום להמשך טיפול ב Clexan" עם זאת בחלק מהמקרים כשעוברים למגף ומתחילים הפעלת הרגל - ניתן כבר להפסיק טיפול בנוגדי קרישה. ממליץ לך להתיעץ עם האורטופד המנתח שלך. בברכת שנה טובה!